Lydgalleriet
Visningsplattform for lydkunst og lydrelatert kunst i Bergen
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
Utstillingen ‘Omissionary’ av Tobias Kvendseth er en undersøkelse av det parallelle, avsidesliggende i ens psyke, et flyktig modus som tilfluktssted og hvordan det kan forvares. Det sentrale lydverket Parahymnal utforsker den menneskelige stemmen og dens evne til å skape temporære, mentale rom, i samspill med en arkitektonisk installasjon og skulpturelle objekter som søker å være beholdere av disse.
En sammensatt kveld bestående av lydbaserte praksiser som spenner over spoken word, poesi, sang, elektronisk og kunstig generert musikk, videoinstallasjoner og ting i mellom. Målet er å bringe mennesker sammen på tvers av disiplinære interesser til en uformell og morsom kveld. Velkommen!
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.
I mars 2023 reiste Alexander Rishaug, Arne Skaug Olsen og Anna Näumann på befaring til Midtfjellet Vindpark. Målet med feltarbeidet var å undersøke, kartlegge, og å gjøre lydopptak av landskapet. Lyden fra vindparken er utgangspunktet for en flerkanals lydinstallasjon som inviterer publikum til å aktivt lytte.