Kurs: PROMO- OG PRESSEARBEID
tirsdag 29. november 2011 kl. 17:00 på Øvingshotellet
Hvordan kan man bruke pressen for å fremme kultursaker? Nina Lauritsen fra Head of Promotion forteller deg det du trenger å vite for å lykkes.
På kursprogrammet står en innføring i norske medier og hvordan man kan bruke dem for å fremme kultursaker.
Om foredragsholder:
Head of Promotion er et uavhengig promotion selskap som har jobbet med kultursaker mot norsk media i 15 år. Selskapet er eiet av Nina Lauritzen & Sandro Penzo. Nina Lauritzen har tidligere jobbet i EMI Music, drevet Mega records sammen med Tommy Tee og vært daglig leder for CNR Records.
Kurset holdes på Øvingshotellet (Preprod) kl. 17-20. Påmelding på www.møst.org – begrenset med plasser.
#Nina Lauritsen, #musikk i media, #norske medier, #promo, #kurs, #Oslolyd, #presse, #hvordan nå fram i media, #MØST, #pressearbeid