Galleri Briskeby
Galleri som spesialiserer seg på grafisk kunst.
Merk ny adresse: f.o.m januar 2010 holder vi til i nye lokaler i Skovveien!
Galleri som spesialiserer seg på grafisk kunst.
Merk ny adresse: f.o.m januar 2010 holder vi til i nye lokaler i Skovveien!
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
«Jeg har en hang til skrekkfilmer, særlig de med litt med dårlig kvalitet, som frembringer en forutinntatt opplevelse. Jeg dikter min egen film ut av det, til tider over i det melankolske som antyder et annet narrativ. Jeg vil forfatte mine bilder med kullstift eller trykksverte, snarere enn med ord» , sier Roar Kjærnstad. På utstillingen “Antydninger” viser han en kombinasjon av monotypier, tresnitt og kulltegninger. Det utviskede, drømmende preget gjenspeiles både i bildefortellingene og den tekniske fremstillingen.
Velkommen til utstillingsåpning på Galleri Briskeby.
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …
Sindre Goksøyr (f. 1975) arbeider som både tegneserieskaper, illustratør og grafisk designer. Motivene i bildene hans er gjerne scener og sidehistorier fra egne tegneserier, eller andre situasjoner, ofte med utgangspunkt i noe selvopplevd. Hvert bilde fremstår som en morsom liten historie, og ofte er det mange historier som fortelles innover i det samme bildet. Streken til Goksøyr har alltid en karakteristisk tegneseriestil. ”Jeg tror tingene mine kan oppfattes som en mørk og sprø bakgate i …