Grafill R21
Lokalene til Grafill: Norsk Organisasjon for Visuell Kommunikasjon.
Lokalene til Grafill: Norsk Organisasjon for Visuell Kommunikasjon.
Illustrasjonsgruppa til Grafill arrangerer igjen Grilldagen, hvor du kan mingle med illustratører og oppleve inviterte utøvere som forteller om virket sitt.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.
I utstillingen Spreng den/Riv den, utforskes den rivningstruede Y-blokkas formspråk, kunstneriske arv og samfunnskritiske rolle. Erling Viksjøs arkitektur og det unike kunstneriske samarbeidet mellom Nesjar og Picasso fortolkes gjennom arbeider av Ane Barstad Solvang, Anders Kvammen, Clara Claussen, Christopher Nielsen, Frode Helland, John Hoelstad Dæhli og Saralinn Hembre Singstad. Béton brut, punk-estetikk og DIY-metoder som silketrykk og risografi tas i bruk for å protestere mot rivingen av et av Norges viktigste arkitektoniske og kunstneriske verk, Erling Viksjøs Y-blokk.