Barbera

Bar, lounge og kjøkken på Aker Brygge.
www.barbera.no


Dette har skjedd på Barbera…

Lørdag 26. mai 2012

  • 18:00 SpeedDate på Il Barbera, Barbera

    Heisann! Sesongens siste SpeedDate på Il Barbera på Aker Brygge. Vi er lovet svært vorspielvennlige priser. Vi kjører 99,- denne gangen mot normalt 249,- (se eventuelt Det Store Kontaktforumet for et spesielt tilbud om du er et skogstroll). Velkommen!

Lørdag 25. februar 2012

  • 19:30 SpeedDating på Café Barbera, Barbera

    Hei. Vi prøver å lage SpeedDating til et nytt partykonsept, et slags alternativ til vanlig vorspiel og Internettdating. Dette blir vårt skjette arrangement, og folk virker å ha det særdeles festlig. Dette er IKKE masse folk over 50 som søker etter livspartnere, det er mer et feststemt og ungt segment. Gjennomsnittlig alder på de som er registrert hos oss er rundt 30 (litt yngre for jentene, litt eldre for gutta). Stedet er Café Barbera på Aker Brygge (ved Munkedamsveien), og vi har fikset en …

Tirsdag 17. mars 2009

  • 19:00 V for Venture Capital, Barbera

    Innovativt nettverk (IN) inviterer til møte om Venture Capital: Venturekapital har blitt en viktig del av verdiskapningen i utviklede økonomier, og bidrar til innovasjon i teknologi, produkter og forretningsmodeller på tvers av ulike bransjer. Gode prosjekter må spire frem fra det små, men det viser seg gjerne vanskelig å skille klinten fra hveten. Vi setter fokus på hvordan venture-sektoren arbeider med å generere nye industrier og selskaper. Hva er typisk ved venturekapital og hva legges det …

Torsdag 28. august 2008

  • 19:00 Personlig omdømmebygging – nødvendighet eller selvopptatthet?, Barbera

    Møte i regi av Innovativt Nettverk, Polyteknisk Forening. “There are four ways, and only four ways, in which we have contact with the world. We are evaluated and classified by these four contacts: what we do, how we look, what we say, and how we say it.” – Dale Carnegie (1888-1955) American Educator Merkevarebygging av produkter og selskaper er en selvfølge, men har også personlig omdømmebygging blitt en nødvendighet? Eller er dette kun relevant for toppolitikere, næringslivsledere og …