Oslo Nye Centralteatret
Norges eldste eksisterende scene i Akersgata ble nyrestaurert i 2003, og er en av teater-Oslos stoltheter.
Kapasitet: 387
Bygget: 1780 (Salen i dagens form: 1897 – foajeen 1826
Norges eldste eksisterende scene i Akersgata ble nyrestaurert i 2003, og er en av teater-Oslos stoltheter.
Kapasitet: 387
Bygget: 1780 (Salen i dagens form: 1897 – foajeen 1826
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Hva vil det si å være et taust vitne til seksuelle overgrep og ekstrem mobbing? Kan man leve med aldri å ha meldt fra? Vanskelige temaer settes på dagsorden når Blendwerk Teater og Hilde Hannah Buvik samarbeider med Oslo Nye.
Da smeller Kvikksølvguttene og Veslemøy like så greit til med å avslutte sesongen og invitere en av landets beste improgrupper til kamp om liv og død!! To lag som skal knive om å bli den beste improgruppen på jord!! Laget som taper, henrettes på stedet, og laget som vinner for enerett på humor i denna byen! Ettersom vi skal spella på hovedscenen, som rommer opp mot 500 plasser, så håper vi at du kommer, og tar med deg alle du kjenner til en heidundranes forestilling, med en påfølgende fest nede …
Av Rolf og Alexandra Becker. Bearbeidet for figurteater av Arvid Ones.
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men altså under pseudonym. Han …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …
en komedie av Jo Strømgren Begrepet pseudonym har noe gåtefullt og mystisk over seg, og skriver seg fra skribenters behov for å anonymisere seg selv. Det står i skrikende kontrast til dagens Knausgård-virkelighet, hvor man kan få inntrykk av at alle, ikke bare forfattere, jobber intenst for personlig berømmelse og kjendisstatus. Men noen velger altså fremdeles anonymiteten, og det er her vår historie starter. Vi er i et lite forlag. En ung, lett forvirret forfatter har skrevet om sitt liv, men …