Det Norske Teatret
Teater-og kulturhus midt i Oslo sentrum
Mimmi Tambas Semper Eadem fekk terningkast 6 i Dagsavisen i helga – og no har du sjansen til å oppleve denne konsertframsyninga HEILT GRATIS!
Det kunstnarlege teamet bak Ways of seeing har kartlagt nettverka dei meiner har interesse av å gjere Noreg til eit meir rasistisk samfunn. Kven er dei, og kva oppnår dei med det? Og kva er samanhengen mellom dette miljøet og eit stadig høgare rop om meir overvåking?
Det kunstnarlege teamet bak Ways of seeing har kartlagt nettverka dei meiner har interesse av å gjere Noreg til eit meir rasistisk samfunn. Kven er dei, og kva oppnår dei med det? Og kva er samanhengen mellom dette miljøet og eit stadig høgare rop om meir overvåking?
I teatersesongen 2015/2016 satte både Nationaltheatret og Det Norske Teatret opp to store forestillinger om andre verdenskrig, henholdsvis Klassen vår og Andre verdskrigen: Natt i verda.
I denne kritikersalongen vil vi å bruke disse oppsetningene som utgangspunkt for en diskusjon om krigshistorie brukt som kunstnerisk materiale, vinklet på forholdet mellom dokumentarisme og fiksjon, det menneskelige drama og det iscenesatte drama.
Shakespeares Romeo og Julie er ungdommeleg kjærleik. Denne gongen er det Axel Gherken Bøyum, og den ferske skodespelaren Kjersti Dalseide som skal spele dei unge elskande. Regien er ved Maren Bjørseth. Ho ønskjer å lage ei visuell og humoristisk framsyning med vekt på ungdommelege kjensler. Scenograf Olav Myrtvedt har skapt ei treborg med klatrevegg og utstyrt skodespelarane med kjeppar i staden for sverd. Det blir fest med sofistikert housemusikk, discolys, konfetti og maskespel. Og så klart blod – og død.
Shakespeares Romeo og Julie er ungdommeleg kjærleik. Denne gongen er det Axel Gherken Bøyum, og den ferske skodespelaren Kjersti Dalseide som skal spele dei unge elskande. Regien er ved Maren Bjørseth. Ho ønskjer å lage ei visuell og humoristisk framsyning med vekt på ungdommelege kjensler. Scenograf Olav Myrtvedt har skapt ei treborg med klatrevegg og utstyrt skodespelarane med kjeppar i staden for sverd. Det blir fest med sofistikert housemusikk, discolys, konfetti og maskespel. Og så klart blod – og død.
Shakespeares Romeo og Julie er ungdommeleg kjærleik. Denne gongen er det Axel Gherken Bøyum, og den ferske skodespelaren Kjersti Dalseide som skal spele dei unge elskande. Regien er ved Maren Bjørseth. Ho ønskjer å lage ei visuell og humoristisk framsyning med vekt på ungdommelege kjensler. Scenograf Olav Myrtvedt har skapt ei treborg med klatrevegg og utstyrt skodespelarane med kjeppar i staden for sverd. Det blir fest med sofistikert housemusikk, discolys, konfetti og maskespel. Og så klart blod – og død.
Kva har eigentleg dei små vala du gjer kvar einaste dag å seie for resten av livet ditt? Kanskje alt?
Tenk om handlar om ei kvinne – men to ulike skjebnar, to parallelle liv. Kjærleik, miljøkamp – og moderne byplanlegging – er tema i denne ferske New York-musikalen, som er blitt til ei ekte Oslo-historie.
Kva har eigentleg dei små vala du gjer kvar einaste dag å seie for resten av livet ditt? Kanskje alt?
Tenk om handlar om ei kvinne – men to ulike skjebnar, to parallelle liv. Kjærleik, miljøkamp – og moderne byplanlegging – er tema i denne ferske New York-musikalen, som er blitt til ei ekte Oslo-historie.
Kva har eigentleg dei små vala du gjer kvar einaste dag å seie for resten av livet ditt? Kanskje alt?
Tenk om handlar om ei kvinne – men to ulike skjebnar, to parallelle liv. Kjærleik, miljøkamp – og moderne byplanlegging – er tema i denne ferske New York-musikalen, som er blitt til ei ekte Oslo-historie.
Hvor langt er et menneske villig til å gå for å få den hun elsker? Sylvi er en klassisk og lidenskapelig drama av moderne kontroversielle dramatikeren Minna Canth (1844-1897).
Teatergruppa Te-Nord presenterer “Vannets Hukommelse” av Shelagh Stephenson. “Tre voksne søstre er tilbake i sitt barndomshjem. De har hatt lite kontakt siden de flyttet derfra og oppveksten er det eneste fellesskapet de finner. Årenes løp har dog gjort minnene uklare, og hver av de tre har sin egen versjon av de samme hendelsene.”
“Røvarane” på Det Norske Teatret – siste framsyninga 6. og 7. mai! Bruk kampanjekode 100spesial for å kjøpe billettar til kun kr. 100,-
“Røvarane” på Det Norske Teatret – siste framsyninga 6. og 7. mai! Bruk kampanjekode 100spesial for å kjøpe billettar til kun kr. 100,-
Forget Me Not har snart turnert rundt i Europa i to år, og kommer 23. og 24. april endelig til Oslo, og skal få utspille seg på en av byens gjeveste scener; nemlig hovedscenen på Det Norske Teateret. Forget Me Not befinner seg i et lekent og poetisk univers i krysningspunktet mellom teater, dans og opererer under mottoet Det umulige er bare én av mange muligheter.
Forget Me Not har snart turnert rundt i Europa i to år, og kommer 23. og 24. april endelig til Oslo, og skal få utspille seg på en av byens gjeveste scener; nemlig hovedscenen på Det Norske Teateret. Forget Me Not befinner seg i et lekent og poetisk univers i krysningspunktet mellom teater, dans og opererer under mottoet Det umulige er bare én av mange muligheter.
Regissør Jonas Corell Petersen (Unge Werthers lidingar, Zoo, Baby..) er no i gang med nok eit tysk klassikarmateriale med premiere 21. februar. I februar får du billett til “Røvarane” til 225,- (ord. pris 320,-)
Jon er ein heilt vanleg mann, som lever i eit samfunn der det å tru på noko vart avleggs for fleire generasjonar sidan. Når han mistar son sin i ei fiskeulykke, er det ikkje rom for ein personleg sorgprossess. Samstundes er det noko som rører seg i The Blue Oyster Club…
Regissør Jonas Corell Petersen (Unge Werthers lidingar, Zoo, Baby..) er no i gang med nok eit tysk klassikarmateriale med premiere 21. februar. I februar får du billett til “Røvarane” til 225,- (ord. pris 320,-)
Regissør Jonas Corell Petersen (Unge Werthers lidingar, Zoo, Baby..) er no i gang med nok eit tysk klassikarmateriale med premiere 21. februar. I februar får du billett til “Røvarane” til 225,- (ord. pris 320,-)